Celkem 24 malých a rodinných pivovarů tu soutěžilo nejen o nejlepší výčepní pivo, či pivní speciál. Ale také o Máz Ústeckého deníku, který vybrali sami čtenáři. Nejvíce jim chutnal ústecký Mazel pivovaru Na Rychtě, ležák od Království piva a humpolecký Bernard.
Slavnost piva provázela i charita. Z každého prodaného piva dostal 50 haléřů nadační fond Plamínek naděje. Celkem organizátoři pro fond získali z prodeje piva 14,8 tisíce korun. Částku se jim podařilo zvýšit o 8 tisíc korun z aukce pivního skla, jež věnovaly všechny pivovary, které tu prezentovaly své produkty.
„Pivní" příspěvek obdržel čtyřletý Matěj na logopedický program. Trpí totiž od narození dětskou mozkovou obrnou. Nemluví a velmi špatně slyší. Program by ho mohl naučit rozlišovat konkrétní věci dokonce i trochu mluvit. Navíc ještě dostal od jednoho ze sponzorů poukaz na slevu 5 tisíc korun k nákupu iPadu.
Výtěžek z akce předala za Ústecký deník Kamila Polesná, společně s Martinou Valterovou a Jiřím Šťovíčkem za organizátory jarmarku.