Až do 30. června je částečně uzavřena silnice II/613 v jízdním pásu vedoucím ve směru na Trmice od křižovatky se silnicí I/30 v Přístavní ulici. Provoz je převeden do jízdního pásu vedoucího ze směru od Trmic do centra – (obousměrný provoz v jednom jízdním pásu). Uzavřeno je levé odbočení ze silnice I/30 v Pražské ulici na silnici II/613 ve Střelecké ulici ze směru od Lovosic (objízdná trasa vede přes Mariánský most) a zároveň dochází i k úplné uzavírce místní komunikace v ul. Bílinská v místě nájezdu na okružní křižovatku pod Větruší (objízdná trasa přes ul. U Nádraží – ul. Předmostí – ul. Přístavní). Uzavřeno je i odbočení z Malé Hradební do ulice Přístaviště.

Ústecká loď Marie, ilustrační snímek.
Výletní loď Marie bude v provozu i letos. Dostane od Ústí dotaci

Momentálně pod ústeckou dominantou probíhá rekonstrukce železničního mostu směr Západní nádraží přes řeku Bílinu a Střeleckou ulici. Stavební práce mají být kompletně hotové letos v říjnu a budou stát přibližně 90 milionů korun. Investorem je Správa železnic.

Dopravní policisté měří rychlost na téměř 1000 místech po celé republice v rámci akce Speed Marathon.
Speed Marathon je tu. Víme, kde bude v pátek policie měřit na Ústecku

Navíc se pod Větruší pracuje ještě na světelné křižovatce Pražská - Přístavní – Střelecká. Tu má na svých bedrech Správa a údržba silnic Ústeckého kraje. Cílem je rozšíření a změna vedení odbočovacích pruhů, tak aby došlo ke zkapacitnění okružní křižovatky. Tato stavba má být hotova do červenec a vyjde zhruba na 19 milionů korun.

Mohlo by vás zajímat: Když řidiči pláčou. Tohle je TOP 5 nejhorších silnic v Ústí. Přidáte nějakou?

Zdroj: Deník/Jan Pechánek

Stavby pod Větruší.Stavby pod Větruší.Zdroj: archiv ÚK