Ústecká cestovní kancelář M´plus travel, která zájezd pořádala, chybu přiznává. Chce všechny odškodnit.

Účastník zájezdu Ivo Kratochvíl Ústeckému deníku řekl, že když v neděli 17. června dojeli k hotelu na Turecké riviéře, zjistili, že není zaplacený.  „Dalších 24 hodin jsme sami jednali s vedením hotelu, s ambasádou, s majitelem cestovní kanceláře o situaci a úhradě nákladů za ubytování. Majitel cestovní kanceláře lhal a nebyl schopen situaci obratem vyřešit," popisuje. Zmizel prý i delegát.

Po jednání prý ambasáda garantovala hotelu platbu na tři dny, a jeden z účastníků zájezdu zbytek, ale protože byla neděle, nešel udělat bankovní převod. Nakonec si 40 lidí našlo ubytování jinde. „Stálo 45 eur s večeří a se snídaní. Druhý den již bylo vše v pořádku."

Další problém nastal při odletu, kdy lidem na letišti řekli, že není zaplacena cesta zpět. Mezi sebou prý museli vybrat přes 6 tisíc eur, aby se dostali domů. „Celá tato akce se podařila zorganizovat 16 minut před odletem. Teprve potom byla odbavena naše zavazadla a obdrželi jsme letenky," popsal Kratochvil.

Martin Fedorják z cestovní kanceláře M´plus travel Deníku celou událost potvrdil. „Bohužel nás podvedl a okradl  turecký partner, který měl vše zaplacené. Stalo se nám to poprvé po pěti letech, co s ním spolupracujeme. Klientům se za vše samozřejmě omlouváme," uvedl.

Podle něho se cestovní kancelář snažila problémy nejrychleji vyřešit, ale bylo to obtížné. „Když klienti přiletěli do Turecka, byla neděle, Nebylo možné poslat peníze. Další jsem proto poslal v pondělí," vysvětlil.

Problémy přiznává i na letišti. Tvrdí, že všechny peníze, které museli lidé během svého pobytu zaplatit, jim jeho cestovní kancelář samozřejmě vrátí. „Máme s nimi naplánované jednání. Klienty samozřejmě i odškodníme," dodal.